Platební podmínky
Fakturační údaje:
Mgr. Veronika Galusová
Komenského 567/19
281 51 Velký Osek
Česká Republika
IČO: 88718042 , ŽL vydán 11.4.2012, Městský úřad Kolín Č.j.:1755/2017/OŽÚ/JS/4
Tel: +420 778 048 819
Peněžní ústav:
Air BankČíslo účtu: 2845781012/3030
IBAN: CZ29 3030 0000 0028 4578 1012
Platební a storno podmínky pro kurzy a semináře
Po rezervaci místa na kurzu nebo semináři, Vám bude vystavena faktura, kterou je nutné uhradit v době splatnosti. Pokud platba nebude v tomto termínu uhrazena, pořadatel je oprávněn rezervaci zrušit a obsadit místo jiným účastníkem.
Zrušení účasti na semináři ze strany účastníka
Pokud se účastník nemůže kurzu zúčastnit, může za sebe poslat náhradníka - tuto změnu akceptuji nejpozději den před konáním akce. Uhrazený poplatek je převeden na náhradníka.
Pokud přihlášený zruší svou účast na kurzu, je nutné to oznámit zasláním e-mailu na adresu sandtray@seznam.cz. Poté se vrací účastnický poplatek takto:
Jeden měsíc před konáním jednodenního semináře: 100 %
Méně než jeden měsíc před konáním jednodenního semináře: 50 %i
7dní a méně před konáním semináře: 20 %
Zrušení konání semináře ze strany pořadatele
Dojde-li ke zrušení kurzu ze strany pořadatele (nemoc lektora nebo jiné vážné důvody):
a) účastník může navštívit seminář v náhradním termínu
b) účastnický poplatek bude v plné výši vrácen bankovním převodem na účet, z kterého byl seminář uhrazen
c) poplatek je možné využít na jiný volný seminář.